Warta postawiła na praktyczne i sprawdzone rozwiązania. Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce daje możliwość zgłoszenia szkody za pomocą aplikacji Facebook Messenger. Od teraz klienci w kryzysowej sytuacji będą mogli bardzo sprawnie skontaktować się z ubezpieczycielem bez potrzeby rozmowy telefonicznej lub bezpośredniego kontaktu z doradcą. Eksperci Warty są przekonani, że ta możliwość pozwoli jeszcze skuteczniej realizować główne zadanie towarzystwa, czyli likwidację szkody, gdy będzie ona miała miejsce. Od teraz klienci Warty mogą uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania niemalże przez całą dobę. Na większość pytań będzie odpowiadał wmontowany Chatbot jednak w przypadku bardziej zaawansowanych rozmów, konwersacja będzie przełączona bezpośrednio do działu obsługi klienta. Jeśli chcesz się ubezpieczyć w Warcie, to zapytaj o aktualne propozycje doradców Interpolisy. Dokumenty dla Ciebie zostaną wystawione w bardzo szybki i sprawny sposób. Jesteśmy pewni, że ubezpieczenia samochodowe, ubezpieczenia na życie lub na podróż będą spełniać oczekiwania najbardziej wymagających osób.