Zadzwoń do nas phone top 222 509 590                                  

Image
Image
Image

Witamy na stronie aktualności firmy InterPolisa.pl

Praca także dla humanistów w towarzystwach ubezpieczeniowych ? Dlaczego humaniści są pożądani w
branży ubezpieczeniowej?
Ubezpieczenia to znacznie więcej niż ocena ryzyka finansowego, wycena funduszy i konstruowanie
produktów, humaniści ponoć mają więcej sukcesów.
Towarzystwa ubezpieczeniowe, podobnie jak wszystkie duże firmy, potrzebują w swoich szeregach
marketingowców, HR-owców, sprzedawców, PR-owców, office menedżerów, konsultantów, specjalistów ds.
obsługi klienta i wielu innych pracowników, dla których kompetencje miękkie, wiedza ogólna i elastyczne
podejście do rozwiązywania problemów stanowią podstawę codziennej pracy. Trzeba mieć ten pomysł na
każdy dzień, aby nie tylko zaskakiwać siebie, ale też innych. Świeżość umysłu, charakter, zdolności
analityczne i konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu.

Jednym z obowiązków pracodawcy, wynikających z jego obowiązków jest ocena ryzyka zawodowego na
danym stanowisku pracy.Każdy pracodawca zgodnie przepisami rozporządzenia jest zobowiązany do
zapewnienia bezpiecznych i prawidłowych warunków do wykonywania pracy. Zagrożenia bywają różne w
zależności od wykonywanej pracy lub wykonywanego zawodu. Sama analiza ryzyka zawodowego powinna
zwierać następujące elementy: identyfikacja zagrożeń, oszacowanie ryzyka oraz zebranie innych cennych
informacji celem dokonania tej oceny.Ryzyko duże jest niedopuszczalne, zawsze należy je minimalizować do
wartości akceptowalnych. Praca w biurze należy do prac również z ryzykiem zawodowym. Zagrożenia
wynikające z tego rodzaju pracy lub towarzyszące jej to najczęściej zagrożenia: pożarowe; zagrożenia
związane z upadkiem z wysokości, a także pochodzące ze szkodliwego promieniowania. Z uwagi na
powyższe warto już dziś zastanowić się nad zakupem polisy ubezpieczeniowej dotyczącej następstw
nieszczęśliwych wypadków. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, iż ubezpieczenie NNW nie obejmuje swoim
zakresem szkód wyrządzonych osobom trzecim, podczas wykonywania czynności związanych z
wykonywanym zawodem.

photo of toddler smiling 1912868

Nie każde wydarzenie w życiu skłania nas do zakupu produktów
ubezpieczeniowych. Dobrze więc przeanalizować w jakim etapie życia
właśnie jesteśmy i jak kreuje się nasza przyszłość. Wiedza na ten temat
otwiera agentom drogę do efektywnej sprzedaży i wyboru dla nas
odpowiednich produktów. Po przeanalizowaniu przygotowanych ofert
okazuje się, że zakup proponowanych produktów ubezpieczeniowych
jest konieczny lub wskazany.

Doświadczamy w życiu różnych wydarzeń, jedne motywują do większej troski o
kwestie materialne, inne dbają o bezpieczeństwo swoje i najbliższych.
Specjaliści ds. marketingu potwierdzają, że w takich momentach ludzie są
bardziej skłonni do podejmowania konkretnych decyzji zakupowych.
Pozyskiwanie klientów to przede wszystkim dokładne przeanalizowanie ich
określonych życiowych okoliczności, które poprowadzą agenta w prawidłowym
kierunku.

Jak efektywnie sprzedawać polisy - wykorzystującą wyjątkowe momenty w
życiu klienta? Mając dwa poniższe przykłady, spróbujemy wytłumaczyć jak
wygląda i na czym polega właśnie ta idea pozyskiwania klientów.

Narodziny dziecka – czas oczekiwania.

Jednym z najpiękniejszych momentów w życiu, prawie każdego klienta, który
stanowi szansę na skuteczną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, jest
oczekiwanie na narodziny dziecka. Wiedza nasza jest dość bogata na ten temat
– wiemy, że przyszli i odpowiedzialni ojcowie bardzo zadaniowo podchodzą do
zapewnienia stabilnej i bezpiecznej przyszłości swoim dzieciom. W odpowiedzi
na tą cudowną dla nich informację, że wkrótce ich rodzina się powiększy, często
skłaniają się do zakupu ubezpieczenia na życie, a tuż po narodzinach również
polisy posagowej. Sytuacja wygląda podobnie w przypadku kiedy
podejmowania jest decyzji o małżeństwie.

Zakup mieszkania - czy budowa domu.

Dom czy mieszkanie daje poczucie bezpieczeństwa i życiowej stabilizacji - w
sytuacji kiedy klient jest zdecydowany na taki krok w swoim życiu - warto
zaproponować odpowiedni produkt . Dla wielu ludzi dom stanowi najcenniejszy
majątek. Spora część osób uświadamia sobie dopiero w chwili budowy czy
zakupu nieruchomości jak ważne jest, aby chronić swoją własność w sposób
możliwie najlepszy - szczególnie na wypadek wielu trudnych do przewidzenia
zdarzeń.

Reasumując - aby skutecznie wykorzystywać „wyjątkowe momenty” w życiu
klientów, konieczna jest rozmowa agenta z klientem. Po pierwsze - rozmawiać,
gdyż rozmowa jest wiodąca i buduje relacje. Kolejnym krokiem w rozmowie jest
rozmawiać o jego obecnej sytuacji lub jego planach - dowiedzieć się o ważnych
wydarzeniach i okolicznościach skłaniających do zakupu konkretnych
produktów. Należy klientom również zadawać pytania, przy czym bardzo
ważnym zadaniem każdego agenta jest budowanie przyjaznej atmosfery. Warto
również zwiększyć skuteczność działań agentów - przez aktywne poszukiwanie
osób, które obecnie są lub niedługo będą w jednej z tych życiowych sytuacji.
Dotarcie do odpowiedniej grupy klientów, jest też dobrym kierunkiem dzięki
któremu możemy zaoferować zabezpieczenie przyszłości odpowiednim
produktem ubezpieczeniowym.

Tu jesteśmy: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra, Radom, Kalisz, Sieradz, Gorzów Wielkopolski, Bielsko-Biała, Jelenia Góra, Zamość, Koszalin, Słupsk, Piła, Toruń, Częstochowa, Przemyśl, Elbląg, Skierniewice, Włocławek, Piotrków Trybunalski, Nowy Sącz, Radomsko, Bełchatów, Tomaszów Mazowiecki, Opoczno, Przemyśl, Krosno, Zamość, Chełm, Konin, Wałbrzych, Elbląg, Ciechanów, Skierniewice

Oferujemy: ubezpieczenia samochodowe oc, ac, turystyczne, zdrowie i życie, mieszkania, domu, nnw dziecka, zwierząt, motoryzacyjne, firmowe.

Image